Drömmar och längtan ♥

1 dag kvar tills julafton hemma hos mamma.
2 dagar kvar tills juldagen med julfirande hemma hos pappa.
4 dagar kvar tills jag får spendera 10 dagar med Oscar. Mestadels hos honom men även några dagar här.
16 dagar kvar tills jag och bästa sätter oss på tåget mot Köpenhamn där slutdestinationen blir Thailand.
 
Nu jäklar händer det grejer. Tiden bara springer fram och man hänger inte riktigt med i svängarna. Innan vi vet
ordet av det sitter vi på ett plan från Köpenhamn till Bangkok och sedan vidare till Krabi. Håller mina tummar och
tår för att detta ska bli den bästa resan någonsin och att allting ska gå som planerat. Längtan är obeskrivlig trots
min extrema flygrädsla, men jag tror och hoppas att de går galant. Om inte, så får det gå ändå. LYCKA ♥

Kommentarer
Postat av: En kille som är kär i dig

Fin du är Sara

2014-01-18 @ 16:26:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0