True friendship never ends ♥

Denna veckan har jag jobbat som en tok. Det är ingenting jag klagar på för jag trivs som fisken i vattnet när
jag jobbar på Vittra. Helt underbart, go personal och goa ungar. Bättre kan det inte bli menar jag. I onsdags
efter jobbet mötte jag upp min allra bästa Bacon. Käkade Sushi och tog en kaffe, det blev hejdå. Imorgon åker
hon mot huvudstaden och sedan vidare på nya äventyr världen runt. Så saknad du kommer bli min vän.
 
Nu är det äntligen fredag. En helt underbar fredag, blir först mys med familjen innan jag ska träffa bästa
Mysan. Blir idol samt att kika lite på nya äventyr i framtiden som vi är sugna på just nu, galet underbart ♥
I hela 7 år har vi hållt ihop nu. Tänk vad tiden går, men många år består. Min fina andra halva

Kommentarer
Postat av: MU

SÖT bild!! :D haha, inte igår. Herregud!

2013-10-12 @ 11:15:06
URL: http://prinzessiin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0