Paradiset finns alltså ♥

Tre och en halv vecka i paradiset, snacka om att tiden sprang iväg. Tur vi lyckades springa med lite trots allt.
Tiden har gått obeskrivligt fort men så mycket vi har hunnit med. Så många fina öar och stränder vi har besökt.
Ridit på en stor elefants huvud, åkt båt, festat, häng med turister&thailändare. Levt livet fult ut, dygnet runt.
Kommer aldrig i ord kunna beskriva denna resa eftersom att bilderna knappt gör det. Den bästa resan jag någonsin gjort.
Thailand med min fina, knäppa, knasiga, braiga, onormala, roliga, bästa och underbara vän, åter igen tack. 
Ja, ett minne för livet. Det kan man säga att vi fått efter dessa veckorna. Lycka gånger tusen ♥

Kommentarer
Postat av: Den knäppa knasiga störda toompisen

Så guld värt, verkligen! Bästa bästa någonsin. Tack tack tack och åter tack för dessa dagar. Tiden går fort när man har kul, det stämmer verkligen.

2014-02-05 @ 21:02:40
URL: http://prinzessiin.blogg.se
Postat av: Myspys

Jaaa enorm lycka när jag kollar på väggen!! Hela min lägis för tillfället, helt kär :D måndagsmys där på måndag du!!! puss :*

2014-02-08 @ 13:37:36
URL: http://prinzessiin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0