EN HÄRLIG VÅRDAG.. + FILMTIPS

hejsan!

Guuud vilket härligt väder säger jag bara, det är sjukt!
solen står på, och det har den gjort hela dagen. och.. temperaturen
ligger på 14 grader. Vilket vårväder, toppen!


Vaknade tyvär av världens mensvärk i morse, kunde inte gå,
kunde inte röra mig eller något. Jag spydde så ont det gjorde.
usch, det var inte mysigt kan jag berätta. Och ledsen var jag.
Så blev en aning sen till skolan, men det fick gå..

Företagsarbeten hela dagen idag också, förutom på idrottstimman,
då hade vi idrott. eller ja, ska man säga.. tredje världskriget kanske?!

Efter skolan fick jag ta bussen till mammas jobb, för att ta en spruta.
gick helt okej, förutom att jag efteråt var vääldigt nära på att svimma..
usch, jag hatar sprutor. finns det något värre?


Filmen He's the girl..  Har ni sett den? den är i alla fall sjukt rolig!
filmen handlar om en tjej och en kille som bor grannar, dom kommer inte
överens på något sätt. det enda dom är överens om är att dom hatar varandra.
en dag så byter dom på något sätt kroppar.. och vilka problem leder inte det till ?
Ni får helt enkelt kolla på filmen! :) Den är verkligen sevärd.

Sen har jag filmen The wedding date. Har någon sett den?
jag har tyvär inte sett den än.

Ha det bra i vårvädret!
/ S



* The wedding date
* He's the girl



dagens klädsel blev såklart vårig & väldigt bekväm ! :)
* leggings från Ginatricot 99 kr
* vitt linne från H&M 99 kr
* ljus turkos linne från H&M. Pris vet jag ej

Kommentarer
Postat av: Emelie -EmeliesPlace

snygg outfit :D

2009-04-02 @ 20:39:50
URL: http://emeliesplace.blogg.se/
Postat av: Emelie -EmeliesPlace

svar: tack :D

2009-04-04 @ 21:49:41
URL: http://emeliesplace.blogg.se/
Postat av: Nakenhunden

Hej!

Ja, det har verkligen varit bra väder, får hoppas att det håller i sig nu!! :)

VAd har du gjort i helgen då?

Kramar

2009-04-05 @ 14:48:16
URL: http://nakenhunden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0