VÅR & FOTOGRAFERING & BILDER

hejsan bloggen!

Nu har våren verkligen kommit till oss. Idag har solen stått på hela dagen,
och temperaturen har legat på 13-14 grader. riktigt skönt säger jag bara! :)
så glad man blir av sånt här väder, ooh. äntligen!

Skoldagarna är ganska enformiga, eftersom att vi jobbar med att skapa
egna företag så ägnas den mesta tiden till det. Jag och sarah har skapat
ett fotoföretag, som vi har döpt till SS-FOTO. Mycket roligt är det faktiskt.
Och har till och med hunnit få några utbrott i skolan idag! 

Efter skolan blev det fotografering med sarah, linnea & anna.
det blev en massa härliga vårbilder, men kanske inte så jätte seriösa.
inte många i alla fall, men sånt är livet!

Nu måste jag egentligen skriva på min engelska bokrecension,
men jag orkar verkligen inte. Men har jag något annat val..?
Ha det bra!

/ S


Här kommer några bilder som vi tog!
Vad tycker ni om dom? lämna en kommentar :)

Linnea Hiljegren & Sara Persson . Och lite här och där, Anna Stohr !


Sara Persson & Linnea Hiljegren.
Denna bilden tycker jag är lite smårolig.


Anna Stohr & Linnea Hiljegren.
Detta är sådär lite dagens bild, haha!



Anna Stohr & Sara Persson.


Anna Stohr & Sara Persson.


Linnea Hiljegren & Sara Persson.


Sara Persson.

 
Anna Stohr & Sara Persson.           Anna Stohr, Sara Persson & Linnea Hiljegren.

Kommentarer
Postat av: majse

JAG BRÄNDE MIG FAN I SOLEN IGÅR :(

2009-04-02 @ 17:50:29
URL: http://majses.blogspot.com
Postat av: Fii

vårbilder :) Härligt med sooool :)

2009-04-08 @ 14:36:17
URL: http://fiii.blogg.se/
Postat av: emma

snygga leggings, ska lura på mamma att köpa såna ;)

2009-04-21 @ 21:55:08
URL: http://eemmmsii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0