SKÅNELAND

Hejsan gott folk.
Hur är det med er? själv är jag fortfarande förkyld och har min hosta, det börjar bli ganska tjatigt nu, aja. Man ska inte klaga!  fast jag vill klaga på att det är KALLT här, och mycket snö!

Bilresan igår var såklart seg, även fast jag hade internet, höhö. När man anlände till farmor och farfar fick man vofflor, mycket mumsigt. Sen stack jag till camilla (kusinen) vi fick en idé att ta moppen till bäckaladalen och grilla korv. Började då med en kall tur på moppen och sen grillandet gick åt skogen, vi fick nöja oss med råa korvar och fullkornsbröd och varm choklad, gick bra det också. Fanns även en sjö där som hade frusit som vi vandrade omkring på, halt var det med!

Vi kom sedan hem till Camilla, vi försökte tända brasan, gick.. dåligt.  Men sen kröp vi ner under ett täcke och kollade på batman. The dark knight, lika bra andra gången faktiskt!  Var hos farmor och farfar igen strax innan halv 12. Försökte då komma underfund med hur mitt ps funkar. hur tror ni det gick? :)

Men jaja. Idag vaknade jag vid 8 tiden, sur som ett jävla bi var jag! lyckades sen somna om till halv 10 typ. Sen vaknade jag av telefonen. Blev sedan serverad frukost och kollade då samtidigt på staffet i skytte, haha. Sverige kom 2:a!

Idag ska jag träffa Matilda (nästkusinen). Ska bli riktigt trevligt faktiskt, ett tag sedan nu!
Men nu ropar farmor, maten är klar!

Ha det bra!
/ S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0