Hockey, pulka med Pillen & bilder!

godkväll bloggen!

Dagarna nere i skåne har faktiskt varit toppen!
Här har ni en bild på dagens outfit, eller ja. det var dagens outfit i onsdags.
Då innan jag stack och fikade med matilda!

* ucla tröja från bikbok
* jeans från bikbok
* linne från ginatricot
* halsband (vet ej var det är köpt)



Igår var det en slapp dag hemma hos farmor och farfar. Var med farfar hela dagen, spelade spel osv. Bara var lixom, skönt att ha det så ibland också faktiskt. Här får ni en bild på ett spel som vi alltid spelar!


Här har ni spelet, Quron heter det. Man har en sån slags pinne, sen har man en gul liten ring som man ska lägga på sin blåa linje, sen ska man skjuta ner sina egna ringar i hålen (grön eller röd då) och om den gula ringen åker ner i hålet så får man ta upp en ring. Det låter kanske helt sjukt tråkigt eller något sånt, men det är verkligen roligt. höhö !

På eftermiddagen vid halv 5 tiden bar det av till malmö..
då skulle vi hämta stefan, sen mot malmö arena!
dags att kolla på hockey. Malmö redhawks - almtuna. Jag var sur för vi skulle dit men fyfan så roligt det var, vem har kunnat tro att jag skulle tycka det var så roligt? haha. Det var verkligen en upplevelse, sen så var det ju så extremt stort. rymde ca 12 500 människor. Sen började några bredvid oss göra vågen, och den gick runt i hela arenan, alla lyfte på armarna och reste på sig och jublade. säkert 7 varv, fan så coolt det var! haha.  och vill ni veta ännu en rolig sak? 
malmö vannjävla tjohej det blev då, alla reste på sig, skrek och klappade, även jag!
Sjukt fint och mycket roligt. Roligaste var faktiskt när det blev ett stort slagsmål. alla spelarna på samma fläck och i typ en hög, dom puttades och slogs. och hjälmar flög. hahah!

Här har ni några bilder från den stora malmö arenan!
  


Denna dagen träffade jag Pillen en stund, pulka åkning. Duktiga som vi är så hann vi nästan åka ner för hela backen innan vi ramlade av pulkan. haha! Sen blev det hem till mig en sväng, bara slappade!

Oj, detta blev ett långt inlägg men hoppas det var intressant att läsa!
nu ska jag ner och förbereda inför melodifestivalen.
vem tycker ni ska gå vidare idag?
SKÖT OM ER!

/ S


Kommentarer
Postat av: MY

hur åååååkar du skriva så jävla mkt, de e jobiggt att läsa ffs! :O inte för att jag har läst men :D

2009-02-21 @ 23:15:26
URL: http://prinzessiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0