HIGH SCHOOL MUSICAL & ZAC EFRON

goddag bloggen, eller ska man säga god förmiddag? :)

Somnade ganska snabbt igår, efter jag hade uppdaterat bloggen.
eftersom att det är helg, så vaknade jag såklart tidigt i morse, och när jag säger tidigt.. vid strax innan 9.
sen blev det tv, hannah montana såklart!

Nu sitter jag i soffan, eller halvligger. Har käkat pizza till frukost, en bahamas, nyttigt sara, nyttigt!
men man lever bara en gång..!
Disney channel på, och high school musical just nu, den första filmen, ska jag vara helt ärlig?
SÅ ÄLSKAR JAG DEN.. första filmen, glömmer aldrig känslan jag hade första gången jag såg den.

Och allt är bara såå mycket bättre eftersom att snyggingen är bäst, snackar såklart om zac efron.
och jag hörde innan att det ska komma två nya filmer (inte high school musical) men där zac ska vara med!
dom mååste jag bara se, guud vad jag längtar.

VAD TYCKER NI OM ZAC EFRON?

- själv tycker jag såklart att han är skit snygg, söt och allt!

Nu ska jag fortsätta kolla & ska vänta på att klockan går, så jag ska kunna ringa mysan!
Ha det bra!

/ S

Här slänger jag in en bild på zac !
 
grr, han är bara såå snygg.

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja denna säsong av Robinson kan man ju inte missa, det pratas ju om att detta ska vara den tuffaste hitills..

2009-03-21 @ 11:17:28
URL: http://annacondas.blogg.se/
Postat av: majse

åh jag tänkte också kolla på dom NYA AVSNITTEN AV HANNAHMONTANA hihihii xd

2009-03-21 @ 11:34:51
URL: http://majses.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0