KVÄLL & BILDER

godkväll bloggen!

Denna kvällen har som jag nämnde innan, spenderats med sarah,frida & anna. Här får ni dagens dumma grej?
men kvällen var i alla fall trevlig.

Jag: Kolla, blinda kan också använda denna telefonen!
*jag håller upp fjärrkontrollen*
Anna & Jag: *knäcker oss totalt*

Som jag skrev i mitt snabba inlägg lite senare i eftermiddags, så ska ni nu få lite bilder från dagen.
dvs bilder från fotorundan på stranden, tylösand såklart.

Nu ska jag ladda upp några bilder, sen ska jag hoppa i säng!
ha det bra, lämna gärna en kommentar!
/ S


här har ni en liten bild på dagens outfit.

* tunika från lager 157. 199 kr
* tajts från gina tricot. 99 kr
* kofta från ginatricot. 149 kr (inte med på bild)
* svarta stövlar med klack från skopunkten. 299 kr



HÄR KOMMER DET BILDER.
Vissa bilder är tagna med min mobilkamera & vissa är tagna med sarahs systemkamera.


När vi var på stranden blev klädstilen,
* jeans från bikbok 399 kr
* linne från ginatricot 99 kr
* skoltröja från minitryck 100-200 kr?

   

 

   

 

Kommentarer
Postat av: Linnea

Fina bilderna blev!

2009-03-21 @ 00:20:55
URL: http://linneahilje.blogg.se/
Postat av: Anna

Härliga bilder! =)

2009-03-21 @ 09:58:35
URL: http://annacondas.blogg.se/
Postat av: M Y O L S S O N

Jao! En av dom fem som vann iaf! :D :D :*D ; sv: aa ska nog köpa de kläderna snart! ^

2009-03-21 @ 11:30:45
URL: http://prinzessiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0