SÖNDAG

hejsan bloggen!
Vad tycker ni om vinnaren i melodifestivalen 2009 ?


Har varit riktigt jävla aktiv denna veckan, inte skrivit sen i tisdags. Men har helt enkelt inte orkat.
Kan ta lite kortfattat vad som hänt. Skola, prov, träning, kompisar. ja ni förstår.

I fredags var jag på UG i kyrkan, vilket var mycket trevligt. i love it. men kan vara lite jobbigt ibland också,
men en massa underbart folk runt om kring, så det fungerar faktiskt bra. Mysiga andakter är det alltid! :)
Igår åkte jag hemifrån tidigt på eftermiddagen, ut till kajsa. Där var jag hela dagen och hela kvällen,
utelek, film, melodifesivalen, god mat och såklart - godis. Bussresan hem gick väl sådär får jag väl säga.

Idag är det söndag, och en enligt mig, helvetes jävla dålig dag. och tycker att livet är dumt.
ska i alla fall iväg och träna ikväll, så ja. Hoppas ni lämnar en kommentar!

Sköt om er, ha en bra söndag!

/ S

Kommentarer
Postat av: Jenny Lennartsson

Hoppas du haft en bra helg :)

2009-03-15 @ 22:10:15
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: Jenny Lennartsson

Tack snälla du! Detsamma..

2009-03-16 @ 21:23:52
URL: http://jenlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0