SÖNDAG

hej bloggen & läsare !
Hur är eran söndag? :)


Tänka sig att idag är det den första mars. det är helt jävla sjukt, redan inne i den tredje månaden på år 2009, 
det känns verkligen helt sjukt. Det kommer ju kännas *poff* och sen är det sommarlov. usch vad tiden går fort.

Denna dagen har jag verkligen inte gjort alls mycket. Jag somnade sent i natt, jag kunde inte somna.
Sen idag vaknade jag halv 9,  eftersom att jag måste ta min penicilin då. Tur att jag inte behöver ställa klockan,
så jag vaknar själv menar jag. höhö.  Låg kvar i sängen till strax efter 10:00. Sen gick jag upp.
Var sur som ett jävla bi för att jag varken kunde kolla på tv eller dvd, usch vad sur jag var. Sen fick jag äta en macka och dricka ett glas juice, återigen för att försöka få min mage att börja jobba normalt igen, vilket den verkar ha något jävla problem med att göra. Det värker som fan i den, usch. det går inte att beskriva hur jävla ont det gör!

Framåt eftermiddagen blev det iväg med pappa, jakob och camilla. Vi skulle kolla på nintendo wii, vilket förmodligen inhandlats i morgon. Sen blev det en sväng till badhuset, för att jakob ville simma och bada lite.
Sen fick jag springa som en jävla idiot genom hela eurostop, för att jag skulle på 2 minuter hinna köpa nässpray till mamma. konstigt nog så hann jag, duktig sara.

Nu ska jag ner och blanda lite dipp, som jag ska ha ikväll när jag kollar på Beck.
Vet inte riktigt vilken Beck film som sänds ikväll, men kolla ska jag. Men ska lägga mig vid 22:00, då när det är nyheterna och vädret, sen får jag se andra halvan av filmen i sängen. Kommer behöva mycket sömn i natt,
eftersom att jag får dåligt med sömn nu för tiden, och det är ganska jobbigt faktiskt.

Jag kände mig lite varm nyss, men samtidigt frusen. Så tog febern, den visar 37,3. På den tempen jag tar, i örat,
så ska min temperatur vara 36,5. alltså är min temperatur i kroppen lite väl hög, och det känns faktiskt..
usch, nej jag har inte lust att få högre feber och bli hemmaliggande denna veckan också, så så ska det inte få bli!

Ha det bra, sköt om er!

/ S

MY HOPE WILL NEVER DIE ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0