TORSDAG

hej bloggen!
Hur är det med er?


Vet ni en sak? Denna dagen, jag hatar torsdagar!
Vaknade i morse, var trött så orkade lixom inte gå upp, det kändes meningslöst.
Och i skolan fick vi se ett klipp från en lektion vi hade en gång, med en vikarie.
Och sen blev det diskusion, och fyfan vad arg jag blev. höll på att dö !

På idrotten hade man en rolig vikarie. Fotboll spelade vi.
Sen matteprov. och fyfan, det gick åt helvete,  får jag inte IG på detta, så blir jag förvånad.
men jag kan typ slå vad om att jag får IG, lixom. Jag borde inte bli godkänd. USCH!


Nu har jag precis käkat. Spagetti & köttbullar. Och jag har gräddfil till allt, jag älskar det. haha.
Nu ska jag läsa lite på någon tyska, typ.. prepositioner?
Ikväll blir det i alla fall yoga, skriver nog ikväll om hur det är, eller i alla fall i morgon! 

Sköt om er!

/ S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0