VÄRLDENS SÄMSTA DAG ?

godkväll bloggen!

Förlåt för att jag inte uppdaterade något igår, men jag hade helt enkelt inte tid. Skolan först, sen extra matte,
sen hängde my och sarah med mig hem och vi spelade nintendo wii. Satt med det i 6 timmar igår, haha!


Men till denna dagen då. Den har seriöst varit, dålig?
jag vaknade i morse, helt snurrig och visste inte var jag var. sen var jag arg,sur och ledsen.
sen i skolan var jag inte heller på bra humör, allt blev fel kändes det som, jag var sur och tvär, och jag var
i min egen lilla värld, alltså långt ifrån verkligheten.
Förmiddagen gick otroligt sakta, trodde jag skulle dö. På håltimmen gick jag, my & sofie till affären, köpte godis.
sen satte jag och my oss i matsalen och pluggade lite på matten. Sen so, och då brakade helvetet löst,
fan så sur och arg jag blev. Och sen tyska då, ingen seriös lektion alls, eftersom att jag var sur som ett bi.

Sen upp till mentorn, lite hjälp med matten. och min älskade mattebok är tillbaka, jag tappade bort den för typ
3 veckor sen. Sen idag så hittade min mentor den i no huset, där jag sa att jag inte hade lagt den, haha. smart sara !
Var hemma igen vid halv 4 tiden, var sur och arg. För att läraren hade sagt en sak om betyg osv. Sen spelade jag lite
wii & guitar hero. Och sen satte jag mig för att plugga matte, och såhär långt har jag kommit. Började blogga i stället !

Ni som märkt det idag i skolan, ledsen om jag kanske har varit lite frånvarande ibland,
men jag kunde inte hjälpa det, jag orkade bara inte. Orkar inte förklara det här!

Men nu ska jag ta tag i matten, lite i alla fall !
Ha det bra, sköt om er.

/ S


Här kommer en bild från idag & en från igår!

Lite suddig är denna bilden, men men. Den visar i alla fall dagens outfit.
*
mjukisbyxor. Team sportia, 199 kr
* tjocktröja. Carlings, 399 kr
* linna. Ginatricot, 99 kr
--------------------------------------------------------------------------------------------------
Dagen igår så var jag väldigt trött. och jag hade skit ont i magen, så outfiten var mjukisbyxor.
jag låg på ett bord i klassrummet, för jag hade så ont i magen. Såhär såg min rygg ut,
efter ett tag. Amelia, frida & ida hade då ritat och skrivit en massa på min rygg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0