TIDEN SOM HAR VARIT KOMMER ALDRIG TILLBAKA.. ♥

Jag sitter här och kollar lite bilder och man bara saknar vissa tider..
saker som man har gjort tillsammans med vänner, familj eller släkten.
och de är ju minnen nu, men de kan vara riktigt jobbigt att förstå att
vissa saker aldrig kommer igen, att det är en historia nu, att inse att
vissa saker aldrig blir som förr. de är en sån..konstig känsla.

Bara för att jag sitter här och kollar lite bilder, så lägger jag in några här.
dom bilderna jag kollar just nu, är sen jag och familjen var i Bulgarien i
2 hela underbara veckor, sommaren 2006. det var tider det.. och när man nu
vet hur allting har förändrats, att ingenting kommer bli som förr. då saknar man
det extra mycket. men jag antar att vissa saker förblir fina minnen, och man
ska vara glad för det man har haft.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0