FREDAG.. ♥

yääääääy, det är helg!
och hur glad blir man inte när man får säga det?


Jag hade prov i engelska idag, det typ sög.
och sen inte nog med det, förhör i historia.
JIPPI, så kul. eller inte =)
Slutade tidigt och det är de positiva.

Men dock kan jag inte tänka
"ooh, ingen skola på några dagar"
efter som att jag har både matte & tyska att göra.
erkänn roligt? Så nu ska jag sätta mig och plugga.
de vill säga om jag orkar! ikväll blir det kyrkan, tror jag i alla fall.



Eftersom att jag är så speciell så skrev min historialärare
mitt namn med stoooora bokstäver, kul va? =) haha!
& även en bild på dagens outfit..


/ SARA

Kommentarer
Postat av: LinneaHilje

Svar:

Yes I think soo =) Du med?

2009-09-25 @ 14:50:14
URL: http://linneahilje.blogg.se/
Postat av: emma

sv; haha då har vi något gemensamt xd

2009-09-26 @ 14:44:06
URL: http://eemmmajohansson.blogg.se/
Postat av: Anonym

JAG älskar DIN tisha!!



www.marittas.blogg.se

2009-09-26 @ 18:26:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0