Jag är duktig på att åka skridskor..*host* & latmasken har tagit över ♥

skridskor igår med klassen inne i ishallen.
tycker dock att isen var mycket halare här än vad den
är när man åker utomhus, kan det stämma?
Jag ramlade i alla fall inte när jag åkte, jag ramlade
när jag stod HELT still i stället. Skickligt va?


och dumt nog fick vi inte åka utan dom här jätte
snygga hjälmarna. och skridskorna är så fina med.
julia & jag på bilden, bild från igår!



Idag har det varit en bra men samtidigt dålig dag.
och på fredag har jag engelskaprov, dumma det lixom! :]
dock orkar jag inte plugga, dumma sara, du måste plugga!
men usch, jag orkar inte. de är bara såå tråkigt. Den så
kallade LATMASKEN har kommit tillbaka och tagit
över min kropp! haha, inte alls bra..

nu ska jag sitta och vänta in att klockan blir 20.00, IDOL TIME.
och jag saknar er, Hoppsan & David

/ SARA

Kommentarer
Postat av: kajsa<3

tack för bilden :*<33333

2009-09-24 @ 12:39:52
URL: http://flummigtjej.blogg.se/
Postat av: em

bambi på hal is hihi =)

jag är sämst på att åka, jag vet inte hur man stannar (a) <3

2009-09-24 @ 14:59:02
URL: http://eemmmajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0