EN MYYYCKET MYSIG DAG ♥

Efter att ha vaknat när halva dagen gått blev det ut och återgå till barndomen.
Charlotte, Hedda & Viggo kom hit vid halv 4 tiden. Då gick vi alla plus Jakob ut och åkte pulka! Sedan
blev det varm choklad, pepparkakor, wii och en massa skratt. Riktigt mysigt ♥

Nu har dom precis åkt hem & jag ska snart sätta mig på bussen för att
åka till Challe igen! Då blir det att göra pepparkakshus! Myyysdag!

Ha det bra!
/ Sara

Jag & bästaste Charlotte bytte julklappar idag med. Tack så jätte mycket!
Jätteglad blev jag verkligen, du är så bra du vännen.
Du gör verkligen dagarna så mycket lättare & så mycket roligare ♥


Kommentarer
Postat av: challleee

Hihih Tack själv :))

Så kul att du blev glad, du är bra du med Sara <3

2010-12-23 @ 10:42:07
URL: http://chharlottepetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0