SISTA DAGEN PÅ VECKAN ♥

Söndagar är så himla sega. Men har väl ändå gjort någonting idag!
Var iväg en sväng, gick en bit och sedan har jag läst lite engelska.

Jag som skulle stuckit och tränat idag med, men det får bli i morgon,
efter skolan. Usch, i morgon är det en helt ny lång vecka!
Men Julia och Mimmi är tillbaka i morgon,
ska bli kul att träffa er igen! ♥

Nu ska jag fortsätta göra ingenting i väntan på att klockan ska
bli 21:00, då är det filmdags och sen sova!

Ha det bra!
/ Sara

Här är ett par bilder sedan igår!
Dom andra kommer nog vid andra tillfällen




Kommentarer
Postat av: Challe

Sv: hahha ja erkänn mkt snygga:D

Tack sj :)

2010-02-07 @ 20:16:31
URL: http://chharlottepetersson.blogg.se/
Postat av: KAJSA

Jag vet vem hon i skjorta e ;P hon bor i unnebäcksås, eller hur ? jag har matat hennes häst ;P <3

2010-02-08 @ 19:38:21
URL: http://kaajsacullen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0