DEN JOBBIGA TISDAGEN ÄR ÖVER♥

Engelskaprovet gick nog inte allt för bra. Så bestämt mig för att inte hoppas
för mycket. Och jag gör nog rätt i att inte hoppas för mycket, fyfan rent ut
sagt. Menmen. Det kan inte alltid gå bra på allting. usch.

Skolan, till kyrkan & sen hem. Och nyss så har jag och sarah varit ute och
gått, vi gick ungefär 5 km. Kände oss riktigt duktiga. Mysigt att bara gå &
prata fast än det är kallt som in i ute. hihi. Jag kom nyss hem.. jag som tänkte
lägga mig i tid idag. Där ser man hur det gick med den saken!
Men jag är så himla pigg nu med, varit det både igår & idag. Jag som alltid
är så tröt alltid. haah.

I morgon har jag fullt upp också. Så ja. Känns som jag alltid gör
en massa saker (?). Nu ska jag lägga mig och lyssna på musik.

/ Sara

En gång i tiden var jag brunett, här är beviset. haha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0