REDAN HELG.. ♥

Inte för att det känns som helg idag när man bara varit i skolan i 2 dagar.
idag begav jag mig till skolan, träffade kompisarna & var med på idrotten
och sen så bar det av till doktorn. Fick dessutom ta blodprov, usch!

Sen blev det bara hem! Sitter och experimenterar med en kompis blogg
just nu. Sedan blir det väl att ta ta tjuren i hornen och börja städa lite,
och kanske vara lite duktig att kolla lite på engelskan?

Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer!
Vad ska ni göra ikväll? ♥

/ Sara
Bild på My & mig inför skolfotograferingen i 9an!


Kommentarer
Postat av: soofie

HAHA SÅ FULT TEMA VI HADE :D <3

2010-01-23 @ 15:13:40
URL: http://bergstaaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0