RUBRIK ♥

Efter att ha pluggat i runt 2 timmar, så blev det att sticka och simma.
simmade 1500 meter, tyvärr så blev det inte mer. Kände att jag inte
hade så mycket tid till det. Men det var skönt att få komma ifrån
en liten stund i alla fall. Sen blev det hem och plugga lite igen.

Men nu har jag nog gett upp tror jag. Gjorde de för någon timme sedan.
Nu ligger jag i sängen och kollar på Guldbaggegalan. Snart dags
att hoppa i säng tror jag faktiskt. Är lite trött. Sovit konstigt i natt.

Ha det bra!
/ Sara

Something’s different this time
It just doesn't feel right


Kommentarer
Postat av: EMMASOFIA♥

tyär så spelar han inte i halmstad iår /; men jag ska se han i göteborg eller landskrona :) men det lutar åt göteborg :d<3

2010-01-26 @ 15:40:21
URL: http://hjearterdaam.blogg.se/
Postat av: charlotte

Sv: nej gjorde jag inte, så får kolla vidare:D

Japp de är en låt (:

2010-01-26 @ 21:38:53
URL: http://chharlottepetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0