DU ÄR MIN BÄSTASTE VÄN ♥

Jag är glad att den tiden då jag kan och har rätten till att kalla dig för min bästa vän
har kommit. Du gör mig hel, du finns alltid där för mig och det är så guldvärt!
det är inte alla som borde ha en vän som mig som du säger, det är alla som borde ha
en vän som du, men tyvärr, du är upptagen. För du är min bästa vän.
Jag har så extremt många minnen tillsammans med dig, och det är minnen jag kan
tänka på, men jag kan aldrig sluta skratta gånger. Du får mig alltid glad när jag är nere, det
är guldvärt det också, vet du det? Lova mig, lova mig.. att du aldrig överger mig. Det allra
bästa med dig, är att när man säger någonting till dig, så stannar det där. Jag vet alltid vart jag
har dig och att du alltid finns här för mig och aldrig sviker mig. Du är bra, bättre, bäst!
Jag älskar dig min bästa vän, My Matilda Olsson ♥

Ha det bra!
/ Sara



Kommentarer
Postat av: m y y s a n o l s s o n ♥

sv. hihih jassså.. då får jag väll läsa de då :D



för de första, jag älskar denna bilden! dunderfin :]

för det andra så älskar jag hela dig & nejjj jag kmr aldrig i mitt liv överge dig ♥

2010-11-03 @ 20:34:39
URL: http://prinzessiin.blogg.se/
Postat av: k a j s a

ja.. jag ville att du skulle komma idag (fredag) och sova över till lördag och så kunde vi bowla på lördag sa pappa. Men du är ju i gbg.<3

2010-11-05 @ 14:48:53
URL: http://kaajsacullen.blogg.se/
Postat av: julia

fin blogg :)

2010-11-05 @ 19:24:34
URL: http://claraochjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0