FÖRSTA ADVENT ♥

Toppenbra helg. Två festdagar i rad, även firande av en kompis igår. Aggresiv kille på bussen typ,
polisen kom. Jag och Nathan kom fram till att det är coolt att vara polis. Det var toppen i både fredags
och igår, det gillas. tack så jätte mycket för två toppenkvällar ♥

Första advent idag. Julskyltning med några goa människor och sedan bär det av hem
till bästa vännen. blir väl bara chill antar jag, men så bäst ändå så!

"Men fast jag skrattar och roar mig
Så ser jag bara dig"
Ha det bra!
/ Sara

Här är några bilder sedan jag var hos bästa nathan i fredags.
bilderna är från Nathan & Cissis blogg!




Kommentarer
Postat av: Cissi

sv: Ja vad var det som hände? :O Hörde bara lite av att ngn på bussen satt o snackade om det :P vad hände? :P Jag korvade kvar eftersom det var feaaast! :D<3

2010-11-28 @ 20:09:26
URL: http://randome.blogg.se/
Postat av: m y y s a n o l s s o n

sv. hihihiihi awe :D

du e beeeest heeeest in tha world <3

2010-11-29 @ 13:29:15
URL: http://prinzessiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0