23/4 - 2011 ♥

Igår var lätt en av dom bästa dagarna någonsin. Jag och My kom till Halmstad arena vid två
tiden på dagen och började köa. Köade i sex timmar,  när dom öppnade  dörrarna sprang vi..tror aldrig
jag sprungit så fort i hela mitt liv. Jag och Mysan hamnade längst fram. Längst fram vid stängslet.. ååh!
När Håkan började berätta en historia, en tanke han  hade och säger "Här är en låt till er som förstår
 vad jag menar" och började sjunga låten "Du är snart där", då blev man helt tårögd och rös i hela kroppen!

Ha det bra!
/ Sara

Underbara musik, underbara dag, underbara kväll, underbara vänner, underbara Håkan ♥



Kommentarer
Postat av: m y y s a n ♥

TACK SJÄLV FÖR FAN! ♥

denna kvällen kommer jag kunna leva på länge! helt underbart, verkligen! ily !

2011-04-24 @ 17:17:56
URL: http://prinzessiin.blogg.se/
Postat av: m y y s a n ♥

sv. JAAAA!! ♥ ♥ ♫

det är bara att tänka tbx på denna dagen när man är nere. helt awesome! ily bästa!

2011-04-24 @ 21:22:31
URL: http://prinzessiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0