18 'til I die ♥




Bilder sedan igår som är tagna av min fina vän Felicia.

Igår var det min dag, igår fyllde jag hela 18 år och nu är jag en stor tjej, typ.
Dagen började med sång följt av jobb. Sedan träffade jag släkten och sedan fick jag ett besked om att jag
skulle vara hos Felicia vid åtta tiden, där möttes jag av några fina vänner som sjöng för mig, dom hade
gjort vofflor och satte ljus i kladdkakan åt mig. Så fina vänner man har. Tycker om er så otroligt mycket.
Tack för presenterna, jag blev jätteglad! Dagen kunde inte blivit mycket bättre ♥

Kommentarer
Postat av: m y y s a n ♥

sv. låter ju strålande du! stolt** :DD

tack för en mysig picknick today, mucho bättre än film!!!!!! <3<3<333

2011-07-10 @ 19:04:16
URL: http://prinzessiin.blogg.se/
Postat av: m y y s a n ♥

sv. hehe aw tack fining!!! <3 ily

2011-07-11 @ 11:05:09
URL: http://prinzessiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0