Those were the best days of my life ♥

Efter tre underbara dagar i Stockholm med det bästa sällskapet och ha fått se Bryan Adams live och efter
att ha fått fira ett par kompisar som tog studenten igår så känns livet faktiskt helt och hållet underbart.
Nästa år är det jag som står och skriker mig hes med studentmössan på huvudet, wiiho!

Sedan kan jag inte fatta att jag äntligen har fått se Bryan Adams live, så bäst. Äntligen som sagt.
Kunde inte fått en bättre start på detta sommarlovet.
Ha det bra!
/ Sara

Inte jätte bra bilder precis. Men det är skitsamma för det är känslan som räknas!
"Why bother with what happened yesterday, it's not my style I live for the minute"



Kommentarer
Postat av: Anonym

förstår den känslan:-)..sett honom 2 ggr

ville varit där..

Bosse

2011-06-11 @ 18:00:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0