I'm letting go, letting go of this ♥

Ny vecka, nya tag, nya händelser, nya tankar, nya dagar. En ny vecka helt enkelt.
Första nationella proven idag, gick väl inte jätte bra men man ska inte säga något förens man fått veta.

Nu ska jag dyka ner i alla mina trehundrafemtioelva grejer jag har kvar att göra innan skolan slutar.
Ha det bra!
/ Sara

23 juni 2010 - falkenberg med bästa vän!
du är så otroligt bra och trots att du är en av dom
knasigaste människorna som finns så är du toppen. Det är det som gör dig till den du är!
Du är så himla bra och jag är så oerhört glad att du och jag är så bra vänner som vi är. Love you ♥


Kommentarer
Postat av: m y y s a n ♥

Aw! älsklings sara.. så roligt att läsa detdär!

gillar bilderna från fbg starkt, får åka dit på en tripp i sommar igen! Också glad att vi är vänner, trots våra störda år i skolan innan vi blev de hah! ♥

2011-05-03 @ 20:55:12
URL: http://prinzessiin.blogg.se/
Postat av: m y y s a n ♥

det är bra att du skriver två kommentarer om samma sak, om ut i fall att jag hade varit typ.. dum i huvudet o inte fattat den första! :D men aah.. jag håller med bästaste du! hihi :*

men un ska jag nog sova.. typ... SNART! godnatt ily ♥

2011-05-03 @ 21:41:49
URL: http://prinzessiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0