Jag kan inte läsa dina tankar, men jag kan lyssna om du vill berätta ♥


Årets klassfoto på mig och min dundersköna klass! Som jag tycker om er alltså

Jag är trött, trött och ännu mer trött. Tänk vad skönt det hade varit att få sova i ett år typ, eller? Fast nja.
Har nästan gjort klart ännu en uppgift i skolan och nu är jag snart klar med ännu en, det går framåt alltså.
Förövrigt rullar allt på antar jag. Varje dag som går är en dag närmre studenten.
Önskar varje dag att det ska bli som förut, är det verkligen för mycket begärt?

Kommentarer
Postat av: m y y s a n ♥

vilka sötisar!

sv. jaaaa det var superduper ju =D haha åh dom satt helt perfekt, måste ha fler. men nu är jag NÖJD_CHEYYYYY!

2011-10-05 @ 20:12:04
URL: http://prinzessiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0