This is just a sign that I miss you♥


Hej turister som tar foton i speglar i vilken stad vi än kommer till, hehee. Bästavän ♥

Igår tog jag och bästavän en tripp till Väla. Fick med mig en hatt till studentfesten och ett fint ljus till mamma
hem. Blev en riktigt lyckad dag trots att jag knappt hittade något. Men en massa skratt och roligheter iaf!
Nyss hemkommen från stan, blev en fika med världens bästa tjejer och sedan en shoppingtur med Ida, fick
förvånansvärt nog med mig en tröja, en kofta och ringar (?!) hem. Riktigt nöjd faktiskt, perfekt!

Kommentarer
Postat av: m y y s a n ♥

sv. jaaaa vi drar lätt dit på lovet då! =D hm, jaa har jag tur finns de på NY på entré så hålller jävligt hårt i tummarna tills dess :D pusss ♥

2011-10-06 @ 17:17:16
URL: http://prinzessiin.blogg.se/
Postat av: Emilia ♥

Sv: Tack så jätte mycket. Är allt bra? :)

2011-10-07 @ 17:22:56
URL: http://www.emlas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0