You are the best person in the world ♥


Igår var det en mycket speciell dag, min underbara vän Charlotte tog nämnligen körkort!!
Så jäkla awesome du är min vän. Jag är så stolt över dig. Grattis igen till körkortet! ♥

Fredag igen nu. Riktigt härligt. Igår ändrades våra scheman, dom skulle bli bättre. Men knappast,
det blev bara tre gånger värre ungefär, wiho. Men med en ny dator och med ett glatt humör
sitter jag ändå här och väntar på att Charlotte ska hämta mig, sen bär det av mot skolan!
'Cause this time I'm doing right to move on and on, far away from here

Kommentarer
Postat av: k a j s a

haha, ja då var jag liten ;) likaså du ;)

ja, vi sågs ju då. men just nu är jag snart påväg hem till mamma! vi får träffas nästa vecka!

puuuusssss <3

2011-09-02 @ 15:43:32
URL: http://kaajsacullen.blogg.se/
Postat av: CHALLE

TACK SÅ MYCKET SARA!! :D <3

2011-09-04 @ 18:01:51
URL: http://chharlottepetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0