Forever is just the beginning ♥


Foto: Världens bästa klass. SPL09B ♥

När jag gick på högstadiet fanns det knappt något jag tyckte var så tråkigt som skolan. Direkt när man
kom till skolan på morgonen började man längta tills man fick gå hem igen. Såg inte heller jätte mycket framemot
gymnasiet eftersom att jag visste att det var tre år innehållande massa plugg som väntade.

Nu när jag sitter här, några år senare och snart ska gå ut gymnasiet märker jag hur mycket tankarna skiljer sig.
Jag hatar inte skolan och när jag får vara ledig inser jag att jag hellre hade suttit i skolan och snackat skit, när
jag slutar sitter jag ofta kvar i skolan och umgås med världens bästa klass istället för att åka hem. Nu återstår
det 51 dagar till min gymnasietid är slut och trots att det ska bli roligt och underbart att få ta studenten så kan jag
inte låta bli att ha en sådan fruktansvärd ångest. Som jag kommer sakna min tid på Sannarp med världens bästa
klass. Jag önskar att jag kunde få tiden att gå bara lite långsammare, jag hänger inte riktigt med just nu.
Det finns nog inte ord som kan beskriva hur mycket jag kommer sakna detta och min fina klass ♥

Kommentarer
Postat av: Nathan

<3 <3

2012-04-18 @ 19:13:29
URL: http://randome.blogg.se/
Postat av: Nathan

<3 <3

2012-04-18 @ 19:14:18
URL: http://randome.blogg.se/
Postat av: Bacon

Går inte att beskriva min kärlek till denna klass, det går inte <3

2012-04-18 @ 19:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0