Den som sa att ensam är stark har fel ♥


Helgen har bjudit på en stor blandning händelser. Fredagen bjöd på förfest och utgång med Pillen och My,
landade i sängen närmre halv fem på morgonen. Lördagen spenderades på stranden följt av sommarens
avslutning på afterbeachen. Lördagskvällen låg jag nerbäddad med gotte framför några av Astrid Lindgrens
filmer. Hade inte velat ha kvällen på något annat sätt, nörd som jag är finns det inga bättre filmer typ. 
 
Dagen idag har spenderats ute i Fyllinge hos Kajsa tillsammans med henne och hennes släkt. Det har 
varit födelsedagsfirande på hög nivå och såklart satt vi alla bänkade framför finalen i handbollen också. 
Nu ska jag se slutet av OS-avslutningen innan jag kryper ner i sängen. Vilken fin helg det har varit ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0