Det enda jag vet är att jag inte vet någonting ♥

 
Idag passade jag på att hänga lite med min fina rosa luftmadrass ute på havet. Ingenting jag klagade på.
Dagen har alltså bjudit på bad, värme och en massa sol. Åh älskade sommar, du är så underbar.
 
Det är svårt att förstå att sommaren är slut innan den egentligen ens kom hit. Det som känns allra konstigast
är att på torsdagens skolstart ska jag inte dit. Jag och mina älskade klasskompisar ska inte samlas i ett
klassrum. Vi ska inte sätta oss, prata högt och berätta om vår sommar för varandra. Inte detta året och inte
kommande år heller, det känns så märkligt. Det har alltid varit en självklarhet men inte nu längre. Jag skulle
så gärna uppleva några år till tillsammans med er. Världens finaste vänner och klass. Ni betyder så mycket ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0