Forever is just the beginning ♥

 
Min dag har varit mycket händelserik. Tror det var längesedan jag hunnit med så mycket innan klockan ens
blivit fyra på eftermiddagen. Började dagen med ett möte på arbetsförmedlingen följt av en fika och en massa
prat med Annie på Skånskan. En mycket bra start på morgonen helt enkelt så jag klagar faktiskt inte ♥
 
Förövrigt sitter jag och kollar igenom bilder från året som gått. Jag fastnade klart i mappen med alla fina och
underbara bilder från studenten men sedan också i mappen med bilderna från Turkiet. Kan jag annat än att
säga att jag längtar tillbaka och vill tillbaka nu? Tror faktiskt inte det. Jag vill tillbaka. Nu, nu, nu. Ta mig dit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0