I don't miss you, just who you used to be ♥


Foto: Jag tillsammans med några mycket goa vänner på midsommar ♥

Idag fick jag chansen att hjälpa till med Annie och Challes projekarbete och det är verkligen ingenting som
jag ångrar. Fått spendera dagen tillsammans med många goa barn och med goa tjejer och killar ifrån en av
ledarskapsklasserna i tvåan. Efter detta blev det en lång fika tillsammans med Annie och även Felicia kom
på inom en sväng. Sammanfattar dagen som TOPPEN, bästa dagen på väldigt länge.


Kommentarer
Postat av: annie bacon leander

såååå glad jag blir !! <3

2012-01-18 @ 17:58:34
Postat av: Julia

Ja, visst var det kul!! Haha, barnen var ju för goa ;)

2012-01-20 @ 20:18:10
URL: http://juliaborgstrom.blogg.se/
Postat av: My

En superduper dag var det verkligen och bra organiserat av tjejerna!

2012-01-24 @ 20:03:05
URL: http://myjensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0