STUDENTEN 2012 ♥










Foton: En riktigt bildbomd sedan min otroliga dag. Den bästa dagen i mitt liv, 8 juni 2012 ♥

Studentdagen var den bästa dagen jag upplevt i mitt liv, det bästa dygnet någonsin. Började med champange
och god frukost hemma hos Matilda innan vi begav oss till skolan där vi spenderade några timmar innan det
var dags att springa ut. Sedan hoppade vi upp på flaket och skrek och sjöng oss hesa när vi åkte genom stan.
Vi gick sedan genom stan och mötte upp nära och kära innan man åkte hem och firades hemma. Efter några
timmars firande hemma åkte jag och några goa tjejer till Hertz minne på förfest innan vi tog en discotaxi till
Leffes för FEST. Dans, skratt, sång och drinkar blev det där innan det avslutades med kramar och tårar.
VÄRLDENS BÄSTA KLASS, JAG SAKNAR ER. Och världens bästa vänner, det är mina vänner. Love you ♥

Klockan blev runt halv 6 på morgonen innan jag landade i sängen efter min otroliga dag. Dagen efter studenten
spenderade jag tillsammans med Jens. Film, godis, prat och skratt stod på schemat innan jag vinkade av honom
på tågstationen. Ja, vad mer kan man säga. Toppenbra dagar helt enkelt! Åh ta mig tillbaka till studentdagen!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Åh vad den var bra! Vad du är bra! ♥

2012-06-13 @ 20:35:47
URL: http://randome.blogg.se/
Postat av: m y y s a n

sv. Tackar så mkt!! tvekade som fan men herregud va glad jag e nu i efterhand att jag köpte dom :D haha

2012-06-16 @ 13:37:44
URL: http://prinzessiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0