Vi tog varsin väg, hoppas att dom korsas snart ♥


Foto: Sommar. Bad och sol med fina vänner ♥

Då var det fredag igen och nu närmar det sig. Tiden går snabbt nu, alldeles för snabbt.
Idag får jag finbesök en liten stund och ikväll blir det förmodligen lite mys med några goa tjejer i klassen.
Men vi får se vad den här dagen leder till helt enkelt. Inte ens helgen är något man längtar till längre, hade
jag fått bestämma hade jag spenderat så mycket tid som möjligt tillsammans med dom bästa som finns.

Vissa saker kanske dödar mig, men det är någont som man får leva med

Kommentarer
Postat av: m y y s a n ♥

Detta är en av de absolut bästa bilderna jag äger!!! :D åhhh sommar sommar sommar! ♥

2012-05-15 @ 22:18:32
URL: http://prinzessiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0