Den som växer och blir stor, vet exakt vart värken bor ♥


När jag ser denna bilden riktigt känner jag lyckan som jag hade i min kropp den dagen, åh så underbart.
Nu är det fredag igen. Dagen har bjudit på jobb följt av att stygnen i knät äntligen har plockats bort. Besöket
hos sjukgymnasten igår gick också mer än bra och det känns verkligen äntligen att det är på rätt håll nu.
 
Idag är ännu en sådan dag jag skänker mina tankar åt den finaste personen. Att sitta och prata minnen,
saker man aldrig mer kommer få uppleva, sakerna man älskat. Sakerna har man älskat att göra endast för
att det är just du som varit med. Nu ska man göra de speciella sakerna utan dig, de kommer nog aldrig gå ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0