Du måste vara den finaste ängeln av alla ♥

Har aldrig någonsin drömt någonting som känts så verkligt som inatt. Aldrig under alla mina nitton år i livet.
Utöver det kan jag inte sluta tänka på dig och inte heller förstå att du inte är här längre. Sitter och väntar
på att telefonen ska ringa och det ska vara du och längtar tills nästa gång vi sitter och spelar kort och ska gå
till kolonin tillsammans. Kommer det aldrig mer att hända? Jag saknar dig så min fina, du är så saknad ♥

Varje gång jag sluter mina ögon spelas en händelse och en känsla upp. När du log med ditt allra
finaste
leende mot mig, med glansiga tårfyllda ögon och kramade min hand hårare än någonsin.

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3<3<3

2012-11-08 @ 15:00:18
Postat av: Matilda

<3<3<3

2012-11-08 @ 15:00:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0