2013

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja, åkte utomlands två till två länder jag aldrig besökt tidigare.
Firande min födelsedag i utlandet tillsammans med min bästa vän. Åkte långt upp i Sverige och hälsade på.

Hur har ditt 2013 varit? Som alla andra år, som en berg och dalbana. Men mestadels bra. Levt livet som
aldrig förr. Men sedan sommaren och fram till nu har det varit mestadels hur bra som helst.

Tror du att år 2014 kommer blir bättre? Finns säkerligen chans till det eftersom att jag börjar 2014 med
att vara i Thailand i 3,5 vecka med bästa. Så håller mina tummar och tår helt enkelt.

Blev du kär i år? Ja!!

Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma? 7 juli och 21 september

Vad är din största framgång 2013? Har vågat ge kärleken en chans.

Ditt bästa köp? Min Ipad och resorna till Cypern och Thailand.

Vad spenderade du mest pengar på? Resor, tågbiljetter och shopping

Gjorde någonting dig riktigt glad? Att inse att jag har folk runtomkring mig oavsett vad.

Vilka sånger kommer påminna dig om 2013? "I love it", "Still in love" och "Wake me Up"

Bästa minnet från 2013? Kreta, Cypern och när jag träffade Oscar ♥

Vem har du umgåtts med mest? Tror det måste vara My och Challe.

Har du haft ett förhållande under 2013? Jajemen.

Är det något du saknar år 2013 och vill ha 2014? Att ha Felicia och Annie på hemmaplan.

Vad önskar du att du gjort mer? Levt i nuet!

Vad önskar du att du gjort mindre? Tänkt och oroat mig mindre

Favoritprogram på tv? Solsidan

Största musikaliska upptäckten? Hm...svår fråga!

Vad gjorde du på din födelsedag? Vaknade upp till paket och sång på hotellet, solade och badade.
Festade i Ayia Napa med min andra halva, var på Beachparty. Och träffade min fina Oscar.
En bättre födelsedag kunde jag inte fått helt enkelt. Helt underbar var den verkligen ♥

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre? Om jag hade haft min fina farfar hos mig

Vad fick dig att må bra? Att umgås med vänner och familj. Och träffa & prata med Oscar.

Vem saknade du? Jag saknade min fina farfar och önskar att han vore här.

Vad vill du säga till dig själv inför 2014? Våga leva ditt liv fullt ut. Du lever bara en gång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0