Du lever bara en gång och den gången är nu ♥

Här var det tomt på inlägg, livet har väl gått före bloggandet antar jag. Så det bör vara.
 
Förra veckan var jag och bästa i Göteborg och tog oss en liten weekend. Blev shopping, spa, mat,
mys, skratt, prat och ännu mera shopping. Var någonting jag kände verkligen behövdes alltså.
Förutom det har jag jobbat som en tok dom senaste dagarna. Jobbar, tränar, umgås med familj och
vänner och bara lever livet. Livet är inte så illa trots allt ♥
 
Nu i eftermiddag ska jag träffa bästaste Annie. För lite mer än ett år sedan så sa vi hejdå till varandra
för hon, Felica och Dani flyttade till Oslo. Nu ska vi snart säga hejdå igen, nu sticker hon och Felica
jorden runt. Tänka sig att historien ska upprepa sig en gång till. Det är inte det lättaste vill jag lova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0